Založ si blog

Ten moj brat

-Alex skoč mi pre Bravo.
-Nechcel si aj Cosmopolitan?
-Nie, šibe Ti?!
-Hmm..nechce sa mi ísť.
-Dobre kúp mi aj Cosmo, strašne po tom túžim, dúfam, že tam bude článok aj o tom, že ako si mám holiť nohy a čo je v móde. Ak nenájdeš Cosmopolitan ani sa nevracaj. Spokojná?
-Áno:)

Okrem toho je teraz u nás náš 9 ročný bratranec Viki. Strašne ho milujeme, kým je tu, nenudím sa. Každú noc sa postará o vrušo a uzatvárame stávky. Pociká sa aj túto noc? Alebo túto noc nie?
Celý byt vonia močom. Už viem, že prečo sa jeho mama tvárila tak spokojne keď mu kývala na rozlúčku. Brat ho učí nadávky a musím povedať, že má talent, dnes ma poslal do p**e. Môj brat sa potom hádzal o zem, celý nadšený, že je dobrý učiteľ. To ho natoľko povzbudilo, že nasledovala ďalšia lekcia a už sa teším, že čo sa dozviem o sebe zajtra.

Sestra má nového priateľa. Mám pocit, že naša Karolína je učenlivá..
Tento nový chalan je ešte väčší debil ako ten pred ním. Rozprávala som niečo o Leonardovi Da Vincim a on sa zrazu zapojil. Čakal na Karolínu, kým sa obliekala
-Leonardo strašne pekne kreslil však?
Bola som príjemne prekvapená, že takýto nadupaný borec vie o kom je reč.
-Áno, je strašne úžasný aj čo sa kreslenia týka.. Čo od neho sa ti páči najviac?
-Hmm ani neviem, asi to kde nakreslil tú Rose nahú.
*Bože, o čom hovorí? Je možné, že vie o niečom o čom ja nie?!*
-Aká Rose? Ja neviem o čom hovoríš.
-Však tá, z tej lode. Som nemyslel, že vie tak kresliť.
-O čom hovoríš?
-Však Leonardo Di Caprio z Titaniku, vieš. Krásne kreslí.

Keď som to sestre povedala tak ona pokrčila plecami a povedala:
-Tak sa budeme menej rozprávať.

Potom prišiel domov otec. Bol unavený a pýtal sa nás, že kto mu pripraví čaj. Po jeho otázke nasledovalo trojminútové ticho.
asi si myslel, že sme to nepočuli, lebo otázku položil ešte raz. Ani tentokrát sa nikomu z nás nechcelo a tak vybuchol.
-MÁTE VŠETKO, ČO LEN CHCETE A NEDOKÁŽETE MI UVARIŤ JEDEN SPROSTÝ ČAJ!!
Potom sa ozval môj brat.
-Tsss Že všetko! A čo ten bike čo som chcel v deviatke a ty si mi ho nekúpil?!
-Nemusíš von chodiť keď si drzý. Nepôjdeš von do konca prázdnin!

Po tej hádke som šla vyniesť smeti, aby som demonštrovala, že na rozdiel od súrodencov som poslušné, dobré dieťa a ako som otvárala vchodové dvere, narazila som tesne pred našimi dverami na susedu.
Ako len neznášam tieto staré, zvedavé chobotnice..
Keď som chcela vysypať smeti tak som objavila pri jednom, nejakú damske saty, krasne topanky, čo sa tam v smetiach kutrala a dala som sa ňou do reči.
-Je tam občas niečo dobré?
Asi sa zľakla, že jej plánujem vyfúknuť job, lebo na mňa škaredo pozrela, a poslala ma do p***
A tak som ju poslúchla a šla som späť domov.

Doma sedeli pri stole otec a oproti nemu brat. Obaja mali prekrížené ruky, urazené tváre a úzkostlivo dbali na to, aby na seba ani náhodou nepozreli.
Mama lietala po kuchyni a spievala si nejakú hnusnú, komerčnú odrhovačku. Home, sweet home:D
Aby som nezabudla, kamarátka mi rozprávala, že videla môjho brata v jednom klube a lepil sa na nejaké 18ky. Podľa jej slov sa správal, ako pes/samec keď to na neho príde, akurát, že tie pohyby nerobil o nohu či o nejakého plyšáka, ale o tie dievčatá, ale údajne to bolo úplne to isté:D:D:D:D

„Aký si zlatý, že si doma už o pol jednej, čo vás to vonku nebavilo?“ „Kua, šibe Ti mami? Prišiel som si iba pre bundu“
A brat má za túto hlášku zaracha na týždeň. To znamená, že si znovu nemôže ísť skočiť ani pre časopis a ja na ňom pekne zarábam 😀

Je ten pravy?

22.09.2013

Áno-, odpovedám do telefónu, lebo pracujem. – Je ti niečo? – Nie, prečo? – Tak, lebo si nepovedala zlatko, ani láska, ani nič. – Aha, nie – No tak je ti niečo? – Nie, ved vravím – Ja ti neverím niečo ti musí byť – Nie, miláčik – Tak potom dobre. Ľúbim ťa – Uhm. Ja ťa tiež ľúbim. Mala som skvelého chlapa, ktorý [...]

V Turecku

27.07.2013

Na letisku v Prahe som mala zmiesane pocity: v krajine, do ktorej som sa vybrala je 99% obyvatelov islamskeho vierovyznania, moje vlasy momentalne silou slnka nadobudli tmavsi odtien blond, idem sama do vychodnej casti Turecka, o ktorej nie su na internete vobec ziadne informacie a polka mojich kamaratov a rodiny si mysli, ze tento vylet je uplne sialenstvo s moznym tragickym koncom. Ale tak co [...]

Nerozumiem tomu

20.07.2013

„Hm, tieto sú perfektné,“povedala si nahlas mladá dáma, obzerajúca si najnovšiu ponuku damske oblecenie v jednom z obchodných domov. Nadvihla damske nohavice a posudzujúc ich kritickým pohľadom, vyriekla slová uznania, ktoré, samozrejme, začuli aj okolostojaci kupujúci. Ďalšia dáma, ktorá bola k spomínanej najbližšie, ale práve si obzerala iný tovar, zvolala: „Tie [...]

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 12886x
Priemerná čítanosť článkov: 3222x

Autor blogu

Kategórie