Založ si blog

Nerozumiem tomu

„Hm, tieto sú perfektné,“povedala si nahlas mladá dáma, obzerajúca si najnovšiu ponuku damske oblecenie v jednom z obchodných domov. Nadvihla damske nohavice a posudzujúc ich kritickým pohľadom, vyriekla slová uznania, ktoré, samozrejme, začuli aj okolostojaci kupujúci. Ďalšia dáma, ktorá bola k spomínanej najbližšie, ale práve si obzerala iný tovar, zvolala: „Tie si beriem ja! Ja som si ich sem len položila!“

„Akože položila?!“ nedala sa prvá a pre istotu si obdivovaný zimný odev, ktorý bol na pulte zo svojho druhu už posledný, pevne pritisla k hrudi. „Veď ste sa ich ani nedotkli!“

„Sú to moje pánske nohavice!“ nedala sa druhá.

Obe dámy, pevne zvierajúce v rukách ten istý odevy, hľadiac si odhodlane do očí, začali zápasiť. Neúprosný boj kúpychtivých žien pretínali blesky, ktoré im sršali z očí i slov, a omráčili aj nejedného náhodne okolo sa ponevierajúceho zákazníka. Hrom, ktorý vzápätí udrel, zatriasol nielen obdivovanými nohavicami, ale aj pultom, o ktorý sa rivalky opierali. Jedna z nich využila moment prekvapenia a potiahla silnejšie. Zovretie jej súperky na chvíľu poľavilo a víťazka sa aj so svojou korisťou ako štafetový bežec plnou rýchlosťou rozbehla k pokladni. Porazená súperka, ktorá si možno uvedomila, že tovar, o ktorý tak udatne zápasila, už nemusí byť bezchybný, ešte priradila víťazke nejaký ten prívlastok a hrdo odpochodovala iným smerom.

Neviem, ktorá z týchto odvážnych bojovníčok bola v práve, lebo úvod predstavenia som nepostrehla. Začala som ho vnímať až od momentu, keď nastala kolízia. Záver však akosi chýbal a vyplynula z neho len jedna otázka: Načo to bolo dobré?

Je ten pravy?

22.09.2013

Áno-, odpovedám do telefónu, lebo pracujem. – Je ti niečo? – Nie, prečo? – Tak, lebo si nepovedala zlatko, ani láska, ani nič. – Aha, nie – No tak je ti niečo? – Nie, ved vravím – Ja ti neverím niečo ti musí byť – Nie, miláčik – Tak potom dobre. Ľúbim ťa – Uhm. Ja ťa tiež ľúbim. Mala som skvelého chlapa, ktorý [...]

V Turecku

27.07.2013

Na letisku v Prahe som mala zmiesane pocity: v krajine, do ktorej som sa vybrala je 99% obyvatelov islamskeho vierovyznania, moje vlasy momentalne silou slnka nadobudli tmavsi odtien blond, idem sama do vychodnej casti Turecka, o ktorej nie su na internete vobec ziadne informacie a polka mojich kamaratov a rodiny si mysli, ze tento vylet je uplne sialenstvo s moznym tragickym koncom. Ale tak co [...]

Ten moj brat

15.07.2013

-Alex skoč mi pre Bravo.-Nechcel si aj Cosmopolitan?-Nie, šibe Ti?!-Hmm..nechce sa mi ísť.-Dobre kúp mi aj Cosmo, strašne po tom túžim, dúfam, že tam bude článok aj o tom, že ako si mám holiť nohy a čo je v móde. Ak nenájdeš Cosmopolitan ani sa nevracaj. Spokojná?-Áno:) Okrem toho je teraz u nás náš 9 ročný bratranec Viki. Strašne ho milujeme, kým je tu, nenudím sa. [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 12887x
Priemerná čítanosť článkov: 3222x

Autor blogu

Kategórie